29. decembra 2015

ARIES


Paintings by Lia Zaret

Doteraz zanedbanú rubriku “CREATIONS” budem postupne zásobovať čoraz
častejšie. V pláne je totiž ísť s kožou na trh :D a predviesť zopár skromných “kresieb”, ktoré už nejakú tú dobu zapadajú prachom… Cieľom nasledujúcich príspevkov bude priblížiť jednotlivé znamenia zverokruhu. Téma dvanástich znamení bola pre mňa vždy fascinujúca a rada som si prezerala ich rôzne stvárnenia. … Tak prečo neprispieť aj mojim pohľadom na vec? Nehovoriac o tom, že som si "ako inak" zvolila tú najúžasnejšiu metódu, ktorá ma zakaždým učí nesmiernej trpezlivosti a vystavuje moju krčnú chrbticu veľkej skúške. ...a tak inšpirovaná "viac menej" pointilizmom a s plnou hlavou fantasy haluzí, ktoré som načerpala z kníh..filmov a iných nemenovaných zdrojov sa púšťam do vlastnej tvorby.






...LIA ZARET...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára