19. augusta 2015

CESTA

S hlbokou vierou hľadím ti do očí,
vdychujúc pravdu tvojich slov...
Čakám či môj svet zas z dráhy vybočí,
či sa budem opäť sama prechádzať tmou.
Pokojne čakám kým život mi naznačí,
že zas nastal čas hľadať domov.
Vtedy vydám sa na cestu, ktorá však neskončí
...lebo takéto cesty sú v područí Bohov,
ktorí vedú nás cez naše hranice snov,
ktorí milujú, dopustia, trestajú, odpustia,
ktorí veria, že ľudstvo zreje v náručí nešťastia..
že pravdy plameňom vpálené sa nikam nestratia...
Keď v tichu tejto noci pocítim volanie,
vtedy vydám sa na cestu a tvoj šepot ma povedie.
Bude to cesta, ktorá nikdy neskončí
lebo môj cieľ tkvie v náručí večnosti...
Budem volať tvojho ducha, nech na pomoc mi vzlietne
nech zaženie tieň a svetské okovy mi pretne..
Budem kráčať spolu s tými, ktorí pri mne zotrvali...
s náznakom nádeje a snov, čo v nás ešte pretrvali.
Budem volať a kráčať, až kým svoj plameň nezažnem..
až kým v mojom vnútri sa s tebou opäť nestretnem.
A keď sa znova ocitnem na rázcestí....vedz,
že nesklopím zrak a nevrátim sa späť.
Budem kráčať až tam, kde svetlo pretína tmu..
budem kráčať cez močiare i priepastnú hmlu..
cez najvyššie končiare a najhlbšie rieky..
cez čierno biele svety...budem putovať veky..
tou šťastne bolestnou cestou,
ktorou putujeme všetci....

...LIA ZARET...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára